Support
De klantenservice is goed te bereiken. Zoals hiervoor beschreven is de klantenservice bereikbaar via de live chat en de e-mail. PlayFrank is weliswaar niet 24 uur per dag open, maar de uren dat ze open zijn, zijn ze ontzettend goed te bereiken.
Als je op de site van PlayFrank zoekt naar informatie over de klantenservice kan je zien dat ze de klantenservice ontzettend serieus nemen. Ze geloven in “C.A.R.E” wat staat voor Customers Are Really Everything! Ze hebben dan ook een professioneel team die klaarstaan om de vragen te beantwoorden.
Je kunt PlayFrank casino bij vragen of opmerkingen op twee manieren bereiken: via de live chat en door het versturen van een e-mail. In de live chat kan je vragen stellen en deze worden direct en duidelijk beantwoord. De live chat van PlayFrank is 7 dagen per week bereikbaar tussen 07:00 en 00:00. Naast de live chat kan je ook een e-mail versturen naar PlayFrank. Je kan een e-mail sturen naar care@playfrank.com. Via de e-mail is het team 24 uur per dag bereikbaar en worden de vragen snel en duidelijk beantwoord. De klantenservice van PlayFrank is echt goed op orde en werkt op de manier zoals je van een betrouwbaar casino mag verwachten.
Wat vinden onze bezoekers van PlayFrank casino?
Er is nog geen opmerking geplaatst.