Klanttevredenheid en klachten Casino Winner
Over Casino Winner zijn een groot aantal verschillende reviews te vinden.
Conclusie uit de reviews:
De reviews zijn erg wisselvallig, veel mensen zijn erg positief over Casino Winner maar een hele hoop spelers ook niet. De meeste problemen lijken te zijn met accounts, veel mensen verliezen geld op hun account of kunnen helemaal niet meer op hun account.
hieronder zullen een aantal geverifieerde reviews worden getoond. Toon kroon reviews...
De klanttevredenheid is 85% bij Casino Winner. Dat wil zeggen dat 85% van de spelers bij Casinowinner wil blijven spelen.
[start]
Spelerservaring geplaatst op 17 maart 2021:
was goed maar als ze je account gaan nakijken duurt het i.p.v. 2 dagen 11 dagen en doen ze er nog niks aan zodat je weer kan spelen.
Spelerservaring geplaatst op 11 oktober 2020:
Ik ben al ruim 3 jaar of misschien zelfs al 4 jaar een lid van Casino Winner en ik heb nog nooit klachten of iets gehad. Alles werkt heel goed en de klantenservice is ook heel goed. Leuke bonussen en veel variatie in de spellen en de sportweddenschappen.
Spelerservaring geplaatst op 25 januari 2020:
Het casino heeft een groot en ruim aanbod, dit speelt erg fijn. Zeker een aanrader.
Spelerservaring geplaatst op 22 januari 2020:
Ik kan al heel lang geen account aanmaken, zelfs nadat ik contact heb opgenomen met de klantenservice niet…
Spelerservaring geplaatst op 8 oktober 2019:
Blijf weg!
- Ze promoten bonussen die sommige spelers uit bepaalde landen niet kunnen krijgen (ook al staat het land niet op de uitsluitingslijst)
- Ondersteuning is traag
- De bonusregels zijn buitengewoon oneerlijk tegenover de spelers
- U kunt 400 euro inzetten, dan een melding krijgen dat slechts 200 is geaccepteerd, op OK drukken (de rest van de weddenschap niet ter beoordeling verzenden) en toch het hele bedrag in rekening worden gebracht zonder enige bevestiging. Waarschijnlijk een technisch probleem dat de ondersteuning niet heeft kunnen oplossen.
- Ze laten spelers een account maken en veel geld storten op een IP-adres dat al is gebruikt, dat wordt verbannen wanneer de speler probeert het geld op te nemen
(Het volgende is gebaseerd op mijn eigen ervaring)
Ik heb bij 50 casino's gespeeld en heb nog nooit een casino ontmoet dat zijn klanten behandelt zoals Casino Winner dat doet. Ze reageren niet op AVG-verzoeken. Als je al een paar maanden op hun sites speelt en een paar duizend euro hebt gewonnen en je hebt zo de pech gehad om EENMAAL bij je werk of bij je vriend in te loggen op je account, dan neemt Casino Winner alles wat je hebt. Alles. Dit doen ze regelmatig. Het is heel vreemd dat een bedrijf dat eigendom is van Betsson zich zo gedraagt. Alle casino's moeten op hun hoede zijn voor bonusmisbruikers, maar het verbieden en afnemen van geld van mensen omdat ze willekeurig een IP hebben gekregen dat iemand zogenaamd eerder heeft gebruikt, is gewoon niet OK. Het lijkt alsof ze niets doen om het te voorkomen. Betsson, Nordicbet en Betsafe zijn allemaal eigendom van hetzelfde bedrijf en vertonen niet hetzelfde gedrag. Als ze dat zouden doen, zou Casino Winner diegenen kunnen verbannen die zouden moeten worden verbannen, en zou regelmatige spelers die niet vals spelen of zich bezighouden met oplichting, op hun site kunnen blijven spelen. Dit is 2019, het is jammer dat een zogenaamd "serieus" bedrijf dat eigendom is van een beursgenoteerd Zweeds bedrijf op deze manier opereert. Triest voor de spelers en triest voor de hele gamingmarkt.
Ze zullen hier waarschijnlijk antwoorden dat ze mijn zaak kunnen bekijken. Mijn geval staat hier niet ter discussie, het zijn de bonusregels van Casino Winner die in het geding zijn, en hoe ze diezelfde regels afdwingen. Als Casinowinnaar het had gewild, hadden ze dit kunnen oplossen. Ze konden een account op de hoogte stellen of opschorten om het te bekijken zodra een dubbel adres of IP-adres werd gedetecteerd. Maar Casino Winner wil dit niet. Ze willen dat spelers maandenlang spelen. Ze willen dat spelers meer storten. Daarna verbieden ze je. Omdat een ongelukkige speler inlogde op zijn account via de Wi-Fi van zijn werk, welk IP-adres blijkbaar eerder werd gebruikt. Casinowinnaar doet niets om hun spelers hiervan op de hoogte te stellen, noch delen ze een reactie of bewijs om hun claim te staven. Dat hadden ze natuurlijk kunnen doen EN de AVG en privacywetten respecteren.
Totdat Casinowinnaar hun bonusregels verandert of hoe ze deze afdwingen en hoe ze met dit probleem omgaan, is het onmogelijk om dit casino een duim omhoog te geven. Dat is zielig.
Spelerservaring geplaatst op 13 april 2019:
Goed:
behoorlijk wat goede slots, ik speel hier nu al een paar jaar en mijn opnames werden altijd uitbetaald
Niet goed:
Ik weet het gewoon niet, ze lijken elke maand meer en meer achterop te raken. Er worden geen goede bonussen uitgereikt en een van de dingen die ook triest is, is het puntensysteem van de speler. Ik speel hier sinds 2015 en ik heb in totaal 640 spelerpunten bereikt. Je krijgt 10 euro met 1000 punten, kom op, ik heb de afgelopen 4 jaar duizenden euro's gestort en ik heb de 10 euro nog steeds niet bereikt? Echt zwak.
[end]
Wat vinden onze bezoekers van Winner Casino?
Er is nog geen opmerking geplaatst.